Hoe kunnen we jou van dienst zijn?

Veel gestelde vragen

Bestellen

Welke maat moet ik kopen

Rechts op de product pagina onder de maat , vind u de Maat hulp. Hier kunt u vinden hoe u de juiste maat selecteerd voor de beste fitting.

Hoe annuleer ik mijn bestelling

Wij snappen het helemaal, wij veranderen ook wel eens van gedachten! Hoewel we dat graag zouden willen, kunnen we op dit moment geen bestellingen aanpassen of annuleren, omdat geplaatste bestellingen dezelfde dag worden verzonden. Als de artikelen niet naar wens zijn, kun je het retourneren voor een restitutie. Hou er rekening mee dat de retounerings kosten voor de klant zijn.

Neem voor meer informatie of een retour formulier contact met ons op via het contact formulier of Info@monverdi.nl

Hoe kan ik betalen

Wij aanvaarden Ideal, Bancontact, Visa Debit, MasterCard , AMEX,
Maestro en Apple Pay 

Is het veilig om online te betalen

Natuurlijk! Wij zijn lid van "Verified by Visa" en "Secure by
Mastercard" die extra veiligheid bieden bij het gebruik van uw kaarten online.
Wij gebruiken encryptie systemen die aan de industrienormen voldoen voor
potentieel gevoelige informatie, zoals uw naam, adres en andere kritische
gevoelige informatie zoals u credit-of debetkaart gegevens. Informatie die
tussen uw computer in onze site wordt doorgegeven kan niet worden gelezen in
het geval dat iemand anders deze onderschept. 

Monverdi zal een nieuwe bestelling opsturen als uw pakket verloren
is gegaan tijdens het transport, beschadigd is mits ongedragen en verpakt of
als er artikelen ontbreken. 

Kan ik een artikel ruilen?

Ja dat kan! Als je jouw bestelling hebt ontvangen je niet tevreden bent over de maat, kun je contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op info@monteverdi.nl omruiling of krediet regelen

Het wijziging van een artikel kan echter alleen tijdens het bestellen en op de dezelfde dag als de aankoop is gedaan. Wanneer uw artikel is besteld wordt deze dezelfde dag verzonden, hierdoor kunt u niet meer wijzigen na de dag van aankoop.

Mocht u uw bestelling willen wijziging op de dag van aankoop neem dan contact met ons op via info@monverdi.nl.

Verzending, retourneren & ruilen

Wij gebruiken alle grote vervoerders en lokale koerierspartners. Tijdens de afrekenprocedure wordt je gevraagd om een leveringsmethode te selecteren.

Wat is het verzend beleid?

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail waarmee wordt bevestigd dat ons verzendteam je bestelling heeft ontvangen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mailmelding met je verzendinformatie. Verzendkosten zijn niet terugbetaalbaar bij retouren.

Verzenden jullie naar het buitenland?

Ja wij verzenden ook geheel GRATIS naar België.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja dat kan. Zodra u de verzending‘s e-mail heeft ontvangen kunt u binnen een
paar werkdagen de status van uw bestelling op elk moment controleren

Hoe weet ik of u mijn bestelling ontvangen heeft?

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgestuurd naar een
orderbevestiging met details van uw bestelling. Deze informatie wordt ook
naar u gemaild, maar het kan tot 30 minuten duren voordat u deze ontvangt.
Zodra ons team in het magazijn uw bestelling heeft verwerkt, ontvangt u een
tweede e-mail met de melding dat uw bestelling is verzonden. Als u de e-mail niet
lijkt te hebben ontvangen, controleer dan uw Spam map of ongewenste mail . 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of defect artikel ontvang? 

Het spijt ons dat te horen! Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst
uw bestelling met een e-mail op Info@monverdi.nl met u order nummer. Onze
klantenservice zal er dan zo snel mogelijk voor u achteraan gaan!  

Hoeveel zijn de verzendkosten? 

Wij bieden gratis verzending aan op alle bestellingen! 

Hoelang duurt de verzending? 

Voor 21:00 besteld, is dezelfde dag verzonden. De verzending zelf
kan tussen de 5 - 10 werkdagen dagen gemiddeld duren na het verwerken van uw
bestelling. Als gevolg van COVID-19 vertragingen buiten onze controle, kan dit
soms iets langer duren 7 - 14 dagen werkdagen 

Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn pakketje wordt bezorgd?

Als er een veilige, beveiligde locatie ter plaatse is, kan de
vervoerder het pakket daar achterlaten. De vervoerder zal een kaartje
achtergelaten waarop staat dat hij heeft geprobeerd het pakket af te leveren en
zal u details geven over waar het pakket naartoe is gestuurd, hoe u contact
met hem kunt opnemen om een nieuwe aflevermoment af te spreken of waar u uw
pakket kunt ophalen.

Is er een handtekening nodig voor mijn levering?

Meestal is er een handtekening vereist bij de levering niet altijd.
Als er niemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen, kunnen onze
vervoerder‘s proberen het op een veilige locatie achter te laten. Er kan een
kaartje worden achtergelaten om je op de hoogte te stellen of om te bevestigen
dat het pakket is terug gebracht naar het plaatselijke depot. U kunt dan
contact opnemen met de koerier vaak via de app/mail om een afspraak te maken om
het pakket op te halen of om een nieuwe levering‘s datum te plannen die u beter
uitkomt.

Hoe retourneer ik mijn bestelling? 

Zie ons retour beleid voor meer informatie over het retourneren van uw bestelling.

Hoe kan ik contact met u opnemen? 

U kunt via het het contact formulier contact opnemen of via email Info@monverdi.nl

Kan ik ruilen?

Ja dat kan!

Neem contact met ons op

Heb je andere vragen over je bestelling of een algemene vraag?